Brak

Odpowiada nasza Dyrektor Kreatywna!

Test Odpowiada nasza Dyrektor Kreatywna! Odpowiada nasza Dyrektor Kreatywna! Odpowiada nasza Dyrektor Kreatywna!



Język brand experience

Pierwszym punktem styku brandu z konsumentem niezmiennie pozostaje język. To, w jaki sposób skonstruowany zostanie przekaz, warunkuje czy zapamiętamy markę i dalej - czy sięgniemy po jej produkty i usługi. Język i konstrukcja komunikatu jest podstawowym elementem kontaktu na linii brand-konsument. To tu zaczyna się budowanie relacji z marką. 

Ludzie wciąż kupują historie, wciąż kochają nieszablonowe, odważne opowieści. Kiedy dodamy do tego wszystkiego element spajający ich w wyjątkową społeczność, możemy stworzyć opowieść, z którą będą się utożsamiać. Tym samym zbliżą się do brandu i zaczną identyfikować z jego wartościami. A od tego już niewielki krok do jedynego słusznego wyboru konsumenckiego.  

Brand experience musi być wiarygodny

Gen Z zwraca ogromną uwagę na autentyczność, dlatego ważne jest, aby marki były szczere i transparentne. A jeśli dodatkowo są świadome środowiskowo, to już wygrały nowych klientów.

 

Doświadczanie, doświadczanie i jeszcze raz brand experience!

Brand experience to doświadczanie. W najbliższym czasie chęć doświadczania czegoś wielkiego będzie rosnąć. To „coś wielkiego” dla każdego z nas jest czymś innym. Wspólne jest to, że wszyscy chcemy czuć się częścią istotnych dla nas spraw. Szalenie ważne jest zatem – podkreślę to raz jeszcze – słuchanie ważnych dla brandu społeczności i angażowanie ich w idee i ruchy sygnowane tym brandem. Twórz interaktywne i immersyjne doświadczenia, które pozwolą Ci na lepsze zrozumienie i zaangażowanie odbiorców Twojej marki.

Brak
Brak

Słuchaj swojej społeczności. Ona powie Ci, czego chce!

Marki w 2023 powinny postawić na uważne słuchanie swoich społeczności. Przyniesie to znacznie lepszy efekt niż sztuczne budowanie potrzeb konsumentów. Sztuczne wymyślanie strategii komunikacji – bo na przykład konkurencja działa podobnie – mija się z celem, przepala siły Twojego zespołu i… budżet. 

W tym roku w trendzie zdecydowanie będzie szczególna uważność wobec odbiorców. Ważne jest, aby angażować ich w dyskusje, pozyskiwać ich opinie i starać się podążać za ich potrzebami i oczekiwaniami. Dzięki takim działaniom możemy pozyskać nowe konteksty i poszerzyć pole komunikacji, a tym samym jeszcze bardziej dopieścić komunikację w kontekście brand experience

Tylko dzięki „otwartym” oczom i uszom możesz stworzyć komunikację i content, który przyciesie Ci zamierzone efekty. Nie wiesz jak się za to zabrać? Postaw na brand experiecne i specjalistów, którzy się na tym znają. [link do usług albo zakładki o nas]

 

Doświadczanie, doświadczanie i jeszcze raz brand experience!

Brand experience to doświadczanie. W najbliższym czasie chęć doświadczania czegoś wielkiego będzie rosnąć. To „coś wielkiego” dla każdego z nas jest czymś innym. Wspólne jest to, że wszyscy chcemy czuć się częścią istotnych dla nas spraw. Szalenie ważne jest zatem – podkreślę to raz jeszcze – słuchanie ważnych dla brandu społeczności i angażowanie ich w idee i ruchy sygnowane tym brandem. Twórz interaktywne i immersyjne doświadczenia, które pozwolą Ci na lepsze zrozumienie i zaangażowanie odbiorców Twojej marki.

Zwracaj uwagę na rozwój technologii, ponieważ ta ma coraz większy wpływ na sposób, w jaki ludzie komunikują się z markami. Inteligentne chaty głosowe, chatboty i komunikacja wirtualna coraz częściej służą do tworzenia relacji z brandem. Sprawa jest ewolucyjna, niemniej my już bacznie śledzimy, co dzieje się na rynku i uczymy się wykorzystać nowinki technologiczne w komunikacji.

And last but not least, w 2023 należy być odważnym. Podejmowanie ryzyka i eksperymentowanie z nowymi pomysłami może prowadzić do odkrycia nowych możliwości, a przede wszystkim rozwoju niejednego biznesu.

Pssst… Nie bójcie się AI, to wcale nie prawda, że zostaniecie bez pracy. 

PS. OpenAI 5 grudnia zdał test Turinga. Przyszłość rysuje się w wyjątkowo ciepłych kolorach.  

Brak


BACK TO ENTRIES