Portfolio

  • ING Gala online
  • Bestsellery Empiku 2019
  • Adidas Terrex
  • 24h CodING Hackathon
  • Empik Marketplace
  • Adidas #heretocreate
  • Launch Renault Megane
  • ING Smog Free Project
  • Euro 2012 Fanzone
  • Program Edukacyjny Renault
  • Konferencja MultiSport Index
  • M1 od 20 lat bliskie sercu
  • Stadion Narodowy
  • ZOObacz mnie całego
  • DELL EMC !Hola España!
  • Schwarzkopf Pro - Bali
  • Więcej o nas

Kim jesteśmy

USŁUGI

Digital

Atool

Kontakt

  • ING Gala online
  • Bestsellery Empiku 2019
  • Adidas Terrex
  • 24h CodING Hackathon
  • Empik Marketplace
  • Adidas #heretocreate
  • Launch Renault Megane
  • ING Smog Free Project
  • Euro 2012 Fanzone
  • Program Edukacyjny Renault
  • Konferencja MultiSport Index
  • M1 od 20 lat bliskie sercu
  • Stadion Narodowy
  • ZOObacz mnie całego
  • DELL EMC !Hola España!
  • Schwarzkopf Pro - Bali
  • Więcej o nas

Klient: Renault

Pierwsze użycie systemu Blacktrax podczas eventu komercyjnego!

Launch Renault Megane

event

Wyzwanie

Zademonstrujcie mocne strony nowego modelu Renault Megane oraz wzmocnijcie postrzeganie brandu jako bestsellera rynku. Dziennikarze motoryzacyjni „widzieli już wszystko”, mają być oczarowani, a dealerzy zmotywowani.

Idea

Wykorzystajmy nowoczesną technologię połączoną z show nietypowych gwiazd i wzmocnijmy motywację dealerów.

Działanie

Po raz pierwszy w historii na evencie komercyjnym użyliśmy systemu Blacktrax. Stworzyliśmy dynamiczną konwencję z wykorzystaniem ekranów projekcyjnych, na których wyświetlaliśmy obraz w trakcie ich sekwencji ruchu. Dlatego nowy model Renault Megane wyróżnił się z mnóstwa podobnych eventów na rynku.

*Najnowocześniejszy na świecie system śledzenia obiektów w ruchu w czasie rzeczywistym w środowisku 3D!

Efekt

Gala wykorzystująca innowacyjne technologie wygenerowała liczne publikacje i pozytywne oceny nowego samochodu, przekonując dziennikarzy, że nowe Renault Megane to samochód, który warto kupić. O to chodziło.