Orange i Netflix
Brand experience
Projekty
Partnerstwo
Orange i Netflix –
Strefa na Open'er
Festival
Na Open'er Festival 2024 stworzyliśmy strefę, która połączyła świat dwóch silnych marek — Netflixa i Orange — z popkulturową estetyką lat 80. i nowoczesną technologią. W sercu festiwalu stanęła immersyjna przestrzeń inspirowana filmem Beverly Hills Cop, która błyskawicznie stała się jednym kreacja, produkcja, strefa marki, brand experience z najchętniej odwiedzanych i relacjonowanych punktów wydarzenia. Z dynamicznym programem, kultową scenografią i contentem zaprojektowanym z myślą o social mediach, projekt udowodnił, że brand experience może stać się viralem.
Kluczowym wyzwaniem było zaprojektowanie atrakcji, która zaangażuje uczestników niezależnie od znajomości filmu, wygeneruje organiczny zasięg w mediach społecznościowych i stanie się jednym z najchętniej odwiedzanych punktów Open'era.
Zaprojektowaliśmy pełną immersji strefę inspirowaną światem Beverly Hills Cop, która łączyła estetykę lat 80., nowoczesne technologie i wyrazisty branding dwóch marek.
Wyróżnikiem strefy były duże elementy scenograficzne — czerwone BMW, helikopter w skali XXL i wysokie kalifornijskie palmy — a także dynamiczne aktywności takie jak:
Strefa zmieniała swoje oblicze w ciągu dnia i nocy, oferując chillout, rozrywkę, miejsce spotkań i viralowe punkty foto/video.
Strefa Orange x Netflix odwiedzana była średnio przez ponad 35 000 osób dziennie. 36 000 osób wzięło udział w aktywnościach, a ponad 1000 materiałów wideo z Car Chase Experience trafiło do sieci. 90% zaproszonych influencerów udostępniło relacje bez dodatkowego wsparcia mediowego. Strefa stała się jednym z najczęściej odwiedzanych i fotografowanych miejsc Open'er Festival 2024, skutecznie wzmacniając obecność marek w świadomości uczestników.
Projekt został wyróżniony wieloma prestiżowymi nagrodami m.in. MP Power Awards, Eventex oraz EVA Awards.
Podobają Ci się nasze rozwiązania i podejście do prowadzenia
projektów?
Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z Anną:
+48 666 015 192, anna.rabczuk@allegro.com.pl
member of:
Allegro Sp . z .o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. J. Słowackiego 19a, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000418906, NIP: 113-283-19-51, kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programów rządowych „Tarcza Finansowa 1.0 i Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.
Robimy to w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy, a
także w celach analitycznych i reklamowych.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie” wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na
swoim urządzeniu. Więcej informacji znajdziesz w Polityce
prywatności.