Orange i Netflix
Brand experience

Projekty

Partnerstwo Orange i Netflix –
Strefa na Open'er Festival

KLIENT:
NETFLIX
USŁUGI:
kreacja, produkcja, strefa marki, brand experience

Kluczowym wyzwaniem było zaprojektowanie atrakcji, która zaangażuje uczestników niezależnie od znajomości filmu, wygeneruje organiczny zasięg w mediach społecznościowych i stanie się jednym z najchętniej odwiedzanych punktów Open'era.

Zaprojektowaliśmy pełną immersji strefę inspirowaną światem Beverly Hills Cop, która łączyła estetykę lat 80., nowoczesne technologie i wyrazisty branding dwóch marek.

Wyróżnikiem strefy były duże elementy scenograficzne — czerwone BMW, helikopter w skali XXL i wysokie kalifornijskie palmy — a także dynamiczne aktywności takie jak:

  • Car Chase Experience — personalizowany filmowy pościg w stylu Hollywood, montowany i udostępniany w czasie rzeczywistym,
  • Jarek is here — wiralowa ścianka policyjna w stylu retro z brandingiem,
  • VR, taneczne challenge'e, nocne imprezy z DJ-ami — zaprojektowane tak, by przyciągać uczestników również po zakończeniu koncertów.

Strefa zmieniała swoje oblicze w ciągu dnia i nocy, oferując chillout, rozrywkę, miejsce spotkań i viralowe punkty foto/video.

Strefa Orange x Netflix odwiedzana była średnio przez ponad 35 000 osób dziennie. 36 000 osób wzięło udział w aktywnościach, a ponad 1000 materiałów wideo z Car Chase Experience trafiło do sieci. 90% zaproszonych influencerów udostępniło relacje bez dodatkowego wsparcia mediowego. Strefa stała się jednym z najczęściej odwiedzanych i fotografowanych miejsc Open'er Festival 2024, skutecznie wzmacniając obecność marek w świadomości uczestników.

Projekt został wyróżniony wieloma prestiżowymi nagrodami m.in. MP Power Awards, Eventex oraz EVA Awards.

Podobają Ci się nasze rozwiązania i podejście do prowadzenia
 projektów? Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z Anną:
+48 666 015 192, anna.rabczuk@allegro.com.pl