Heineken
Brand experience
Projekty
Heineken Player 0.0
Player 0.0 to część globalnej kampanii Heinekena „The Best Driver is the One Who Is Not Drinking”, promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w kontekście pasji do motorsportu i e-sportu. Odpowiadaliśmy za organizację polskiego wydarzenia eliminacyjnego — spektakularnego eventu dla finalistów wyłonionych w ogólnopolskich kwalifikacjach online. Player 0.0 w Warszawie to pokaz, jak poprzez dobrze zaprojektowany event można zrealizować cele komunikacyjne globalnej marki — lokalnie, ale z rozmachem.
Wydarzenie musiało nie tylko oddać klimat rywalizacji, ale też wciągnąć uczestników w świat marki. Zorganizowaliśmy je w barze, znanym z gamingowego klimatu i przekształciliśmy w zaawansowaną strefę e-sportową z nowoczesnymi symulatorami F1 z panoramicznymi ekranami.
Zbudowaliśmy strefę relaksu z Heinekenem 0.0. z pit stopem na czas, refleksomierzem i stacjami PlayStation. Zadbaliśmy też o minimalistyczny, eko-branding i zielone oświetlenie podkreślające tożsamość marki. Każdy detal — od ustawienia symulatorów po atmosferę — miał znaczenie dla wzmocnienia przekazu marki.
Dodatkowo zajęliśmy się pełną opieką nad uczestnikami: zapewniliśmy noclegi, transport oraz logistykę wydarzenia.
Nasze działania wpisały się w komunikację marki Heineken 0.0 w Polsce i globalny ton kampanii. Stworzona przestrzeń dostarczyła nie tylko emocji związanych z rywalizacją, ale i silnego doświadczenia marki. Uczestnicy wydarzenia zgodnie podkreślali jego wyjątkową atmosferę i poziom realizacji — łączący emocje, innowacyjność i odpowiedzialność.
Podobają Ci się nasze rozwiązania i podejście do prowadzenia
projektów?
Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z Anną:
+48 666 015 192, anna.rabczuk@allegro.com.pl
member of:
Allegro Sp . z .o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. J. Słowackiego 19a, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000418906, NIP: 113-283-19-51, kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programów rządowych „Tarcza Finansowa 1.0 i Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.
Robimy to w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy, a
także w celach analitycznych i reklamowych.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie” wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na
swoim urządzeniu. Więcej informacji znajdziesz w Polityce
prywatności.