30 lat Związku Polskiego Leasingu
Rebranding
Projekty
30 lat Związku Polskiego Leasingu
Obchody 30-lecia Związku Polskiego Leasingu to kompleksowy, roczny projekt marketingowy, który łączył tradycję z nowoczesnością. Pod hasłem „Od 30 lat napędzamy polską gospodarkę” realizowaliśmy działania rebrandingowe, edukacyjne, PR-owe oraz eventowe, angażując szerokie grono profesjonalistów branży leasingowej i nie tylko.
Naszym zadaniem było wzmocnienie pozycji ZPL jako lidera branży leasingowej, promocja leasingu jako nowoczesnego rozwiązania finansowego oraz budowa zaangażowanej społeczności profesjonalistów, przy jednoczesnym uczczeniu 30-lecia działalności organizacji.
Stworzyliśmy spójną, wielokanałową kampanię, której fundamentem był nowoczesny rebranding ZPL, obejmujący odświeżenie identyfikacji wizualnej i przebudowę strony internetowej. Kluczowym elementem była publikacja raportu „30 lat na ścieżce transformacji" przygotowanego z EY Parthenon, który wywołał szeroką dyskusję w branży.
Zorganizowaliśmy plebiscyt „Ludzie Leasingu”, angażujący środowisko leasingowe w wybór i docenienie najważniejszych postaci branży, co zwiększyło integrację i rozpoznawalność ZPL.
Dla młodszej grupy odbiorców zrealizowaliśmy serię „Leasing dla początkujących” z popularnym YouTuberem finansowym Michałem Kuryłkiem, która edukowała i budowała świadomość leasingu wśród generacji Z.
We współpracy z Radiem TOK FM powstał podcast „Prosto o leasingu”, wzmacniający ekspercki wizerunek ZPL.
Kulminacją kampanii była gala jubileuszowa w The Bottling House w Warszawie, z udziałem 200 liderów branży, z ceremonią wręczenia nagród, prezentacjami i koncertem.
Kampania przyniosła znaczące rezultaty, wielokrotnie przekraczając zakładane KPI. Plebiscyt „Ludzie Leasingu": 85 kandydatów, ponad 4 500 głosów i profesjonalne filmy z laureatami. Osiągnęliśmy 624 489 wyświetleń serii „Leasing dla początkujących” i 105 407 pełnych obejrzeń. Na Linkedlin zanotowaliśmy wzrost reakcji o 163%, komentarzy o 553%, zasięgu o 245%. Liczba publikacji PR-owych wzrosła z 417 do 2031, zasięg z 254,8 mln do 592,9 mln, AVE wzrosło z około 6,3 mln zł do 17,7 mln zł.
Dzięki połączeniu nowoczesnych narzędzi komunikacji, edukacji i integracji branży, kampania ustanowiła nowe standardy w obchodach jubileuszowych i z sukcesem wypromowała ZPL jako innowacyjnego lidera rynku leasingowego.
Podobają Ci się nasze rozwiązania i podejście do prowadzenia
projektów?
Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z Anną:
+48 666 015 192, anna.rabczuk@allegro.com.pl
member of:
Allegro Sp . z .o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. J. Słowackiego 19a, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000418906, NIP: 113-283-19-51, kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programów rządowych „Tarcza Finansowa 1.0 i Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.
Robimy to w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy, a
także w celach analitycznych i reklamowych.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie” wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na
swoim urządzeniu. Więcej informacji znajdziesz w Polityce
prywatności.