Portfolio

  • ING Gala online
  • Bestsellery Empiku 2019
  • Adidas Terrex
  • 24h CodING Hackathon
  • Empik Marketplace
  • Adidas #heretocreate
  • Launch Renault Megane
  • ING Smog Free Project
  • Euro 2012 Fanzone
  • Program Edukacyjny Renault
  • Konferencja MultiSport Index
  • M1 od 20 lat bliskie sercu
  • Stadion Narodowy
  • ZOObacz mnie całego
  • DELL EMC !Hola España!
  • Schwarzkopf Pro - Bali
  • Więcej o nas

Kim jesteśmy

USŁUGI

Digital

Atool

Kontakt

  • ING Gala online
  • Bestsellery Empiku 2019
  • Adidas Terrex
  • 24h CodING Hackathon
  • Empik Marketplace
  • Adidas #heretocreate
  • Launch Renault Megane
  • ING Smog Free Project
  • Euro 2012 Fanzone
  • Program Edukacyjny Renault
  • Konferencja MultiSport Index
  • M1 od 20 lat bliskie sercu
  • Stadion Narodowy
  • ZOObacz mnie całego
  • DELL EMC !Hola España!
  • Schwarzkopf Pro - Bali
  • Więcej o nas

Klient: Empik

Empik Marketplace

komunikacja

Wyzwanie

Jak pokazać przedsiębiorcom, że dołączenie do platformy Empik Marketplace to właściwa droga na rozwój e-commerce swojego biznesu? I to zwłaszcza po pandemii COVID-19.

Działanie

Stworzenie koncepcji kreatywnej, relewantnej w grupie B2B, która w najlepszy sposób zilustruje korzyści ze współpracy z Empik Marketplace oraz maksymalnie prosto wytłumaczy działanie platformy.

Efekty

Zasilenie serwisu empik.com/zostan-sprzedawca kontentem video, przygotowanie video-testimoniali z uczestnikami platformy oraz przejrzystych animacji pokazujących jak uruchomić w swojej firmie ten dodatkowy kanał sprzedaży oraz jakie korzyści oferuje on swoim członkom. Rollout do kampanii w social mediach oraz w digitalu.