ING Smog Free Project
Wyzwanie
Chcemy podkreślić rolę banku ING jako biznesu odpowiedzialnego społecznie.

Idea
Połączmy komunikację przedstawicieli ING oraz twórcy wieży
antysmogowej Daana Roosegaarde i zaangażujmy ich w aktywy
kontakt z mediami ogólnopolskimi oraz lokalnymi.
Skupmy się na wspólnej walce ze smogiem i zaprezentujmy
niestandardowe rozwiązania, które mogą w tym pomóc.

Działanie
Stworzyliśmy antysmogowy CSR. Zadbaliśmy o to, żeby otoczenie wokół wieży antysmogowej zachęcało okolicznych mieszkańców do podjęcia dialogu na temat czystego powietrza. Przeprowadziliśmy konferencję prasową podczas której zadbaliśmy o eko-design. Zadbaliśmy o wygodne, a jednocześnie ekologiczne press-packi.

Efekt
Ponad 900 publikacji wspominających wieżę antysmogową obejmujących m.in. 66 relacji telewizyjnych oraz 44 materiały drukowane.