UEFA Euro 2012 Fanzone Warsaw

Wyzwanie
Chcemy wypromować Warszawę wśród kibiców z całej Europy! Program powinien być zróżnicowany i atrakcyjny dla kilkudziesięciu tysięcy kibiców podczas miesiąca trwania turnieju.

Idea
Największa strefa kibica tego turnieju ma z założenia przyciągnąć każdego. Dlatego jej atrakcje muszą być tak zróżnicowane, żeby zagrzewać do kibicowania w dni turniejowe oraz wypełniać dni bez meczów!

Działanie
Poza transmisją turniejowych meczów, mieliśmy całe mnóstwo atrakcji. Na scenie warszawskiego Fan Zone wystąpili znani, polscy artyści, w tym gwiazdy z popularnych programów muzycznych. Największą publiką cieszyły się występy zagranicznych wokalistów, wśród których znaleźli się Taio Cruz, The Ten Tenors czy Ray Wilson. Jednym słowem: muzyka ponad podziałami!

Efekt
Strefa kibica była otwarta łącznie 305 godzin i odwiedziło
ją ponad 1,3 mln osób.
Kibice obejrzeli na telebimach 31 meczów, a poza transmisjami
ze stadionów, zapewniono niemal 250 godzin atrakcji na scenie.